Víte, že BlahaSoft získal třetí místo v anketě ShopRoku 2015 v kategorii Cena kvality?

  1. Podrobnosti

Ježek DUEL - podrobné údaje

Objednat DUEL

Sleva 10% a aktualizace 2017 zdarma!

Při zakoupení DUELu dostanete slevu 10% a aktualizaci pro rok 2017 zdarma. DUEL obsahuje EET.

Charakteristika modulů programu

Účetní program DUEL Ježek se skládá z několika modulů:

Všechny moduly jsou spolu úzce provázané a jejich výstupy lze automaticky přenášet do účetnictví.

Lze zakoupit libovolnou kombinaci uvedených modulů, moduly Kancelář, Databanka českých firem a RSS kanály obdržíte vždy zdarma. Můžete se podívat na bližší informace o cenách.

Systémové jádro

Systémové jádro je nedílnou součástí programu DUEL.

  • správa a nastavení prostředí programu
  • zpracování neomezeného počtu firem a jejich centrální správa
  • profily uživatelů, skupiny uživatelů, propracovaný systém práv
  • intuitivní a rychlé hledání, filtrování a třídění záznamů
  • exporty dat (PDF, XML, DOC, XLS), přímé propojení na Microsoft Excel
  • provoz na samostatném PC, v síti i Cloudu
  • plnohodnotné využití Microsoft SQL Serveru
  • správce tiskových sestav s editorem
  • spouštění uživatelských skriptů a servisních služeb na databázemi
  • podpisy záznamů, žurnálování změn
  • systém zálohování firem

Daňová evidence

  • peněžní deník s možností editace
  • pohledávky a závazky, knihy faktur, sestavy pro upomínky a penalizace, individuální platby
  • částečné úhrady
  • cizí měny
  • členění na střediska, výkony, zakázky
  • členění na dodavatele, odběratele a možnost definovat libovolná další kritéria
  • analytické členění sloupců peněžního deníku
  • pokladny s oddělenou evidencí, pokladní doklady a knihy, valutové pokladny
  • banka, bankovní výpisy, devizové účty
  • vystavování převodních příkazů
  • načtení převodních příkazů do bankovních výpisů
  • homebanking pro automatizaci přijímání příkazů i odesílání výpisů
  • automatické zpracování DPH, skupiny DPH
  • evidence DPH, daňové přiznání, záznamní povinnost
  • výstupy – peněžní deník, knihy faktur, desítky dalších přehledů a tiskových sestav
  • uzávěrkové operace a uzávěrkové sestavy
  • posílání sestav e-mailem, exporty dat, PDF, MS Word, MS Excel a další formáty komunikace
  • práce v síti, vzdálené přístupy, přístupová práva
  • snadný přechod mezi daňovou evidencí a účetnictvím

Podvojné účetnictví

  • účetní deník,
  • možnost účtování na SUAU,
  • předdefinové účetní souvztažnosti, úplná sbírka souvztažností,
  • členění na střediska, výkony, zakázky; podle dodavatelů a odběratelů,
  • stavy a obraty účtů,
  • banka, bankovní výpisy, devizové účty,
  • vystavování převodních příkazů,
  • automatizovaný platební styk s bankou (homebanking) - modem, diskety,
  • pokladna, pokladní doklady a knihy, valutová pokladna,
  • účtování zálohových a částečných plateb,
  • rychlé účtování interních dokladů,
  • zásobník dokladů pro opakované účtování,
  • automatické účtování přijatých a vydaných faktur,
  • pohledávky a závazky, knihy faktur, upomínky, penalizace, cizí měny,
  • automatické účtování DPH,
  • evidence DPH, daňové přiznání, záznamní povinnost, účtování DPH na střediska, výkony a zakázky,
  • saldokonto,
  • výstupy - hlavní kniha, kniha analytické evidence, rozvaha, výsledovky (i do tiskopisu), cash-flow, vlastní výkazy, ukládání uzávěrkových sestav, posílání sestav e-mailem...

Mzdy

  • personální agenda (evidence dětí, dovolené, důchodů)
  • obvyklé hodnoty pro zpracování mezd (příplatky a srážky, prémie, odměny, benefity, DPFO)
  • evidence nepřítomnosti včetně výpočtu dávek za DPN
  • evidence docházky s hromadným naplňováním
  • časová a úkolová mzda, zpracování příplatků a srážek
  • příprava mezd (úprava obvyklých hodnot pro výpočet mezd)
  • zpracování úkolových, časových a měsíčních mezd společníkům a zaměstnancům
  • výpočet zdravotního a sociálního pojištění, průměrného výdělku, daně ze mzdy
  • životní, penzijní a důchodové pojištění
  • zpracování zákonného pojištění
  • roční vyučtování DPFO
  • automatizované Evidenční listy důchodového pojištění
  • statistika (TREXIMA)
  • zálohy, dobírky, výplata na účet, výplata v hotovosti, kombinované výplaty (část hotově, zbytek na účet a naopak)
  • rozsáhlé množství sestav (pracovní smlouvy, zápočtový list, mzdové listy, kontrolní sestavy apod.)
  • tiskopisy (s možností expotu do originálních formulářů pro OSSZ, FÚ, Zdr.pojišťovna)
  • export XLM souborů pro odesílání na Portál veřejné správy
  • převodní příkazy ze zpracovaných mezd
  • automatické zaúčtování do účetního deníku i závazků a pohledávek
  • kalkulačka mzdových nákladů

Sklady

  • neomezené množství skladů, každý s individuálním nastavením (metoda účtování A/B, ocenění s DPH/bez daně, pevné/průměrné ceny)
  • seznam skladových položek se základní charakteristikou (kategorizace, zatřídění)
  • podrobná evidence položek na skladě s přehledovými informacemi o množství dostupných položek a jejich ocenění
  • ceníky pro odběratele, kategorie odběratelů, samostatné sklady, akční a časově omezené nabídky
  • příjemky s možností rozpouštění vedlejších pořizovacích nákladů
  • fakturace s podporou množstevních, procentních a obratových slev
  • vystavené objednávky s možností přenosu do příjemek
  • inventury jako samostatná agenda
  • obecné skladové operace, které umožňují zadat libovolné pohyby
  • ve všech agendách možnost práce současně s položkami z různých skladů
  • ve všech agendách možnost rozpracování více dokladů zároveň
  • ve všech agendách podpora práce s výrobními čísly – šaržemi
  • návaznost na účetnictví (účtování přijatých a vystavených faktur, při metodě A účtování o zásobách)
  • datové a skladové uzávěrky s možností jejich vrácení
  • všechny agendy podpořené tiskovými sestavami a exporty
  • výrobní listy s možností montáže i demontáže, kontroly dostupnosti, kalkulace
  • výroba (výdej komponent, příjem výrobků, generování pohybů)

Maloobchodní prodej

  • Modul Maloobchodní prodej využívá principy, vlastnosti a data z modulu Sklady.
  • Umožňuje správu neomezeného počtu prodejních míst, tzv. Kas.
  • Umožňuje více rozpracovaných pokladních dokladů (účtenek).
  • Umožňuje během prodeje přepínání mezi sklady, pokladnami, účtenkami a uživateli (obsluhou).
  • Podporuje spolupráci s HW periferiemi (čtečky čárových kódů, pokladní displeje, šuplíky, apod.).
  • Umožňuje hotovostní i bezhotovostní úhrady.
  • Speciální agenda Účtenky slouží ke správě vydaných pokladních dokladů (mazání, opravy atd.) a získání přehledů prodejů.
  • Večkeré činnosti lze omezit systémem práv pro různé úrovně přístupu (např. pokladní, vedoucí prodeje, majitel atd.).
  • Návaznost na účetnictví v podobě účtování pohybů prodaného zboží a účtování tržeb.
  • Možnost vkladů a výběrů hotovosti včetně sledování aktuálního zůstatku na pokladně.

E-shopy

  • Možnost napojení na e-shopy eBRÁNA (společnost eBRÁNA s.r.o.) nebo ShopSet (společnost Centario, s.r.o.).
  • Správa a zakládání konektorů do e-shopů (včetně přihlašovacích FTP údajů).
  • Příprava skladových položek v Katalogu položek pro export do e-shopu.
  • Automatizovaný export katalogových položek do e-shopu.
  • Možnost zatřídit položky do kategorií, export kategorií spolu s položkami.
  • Varianty produktů pomocí nadřazených a podřízených položek (barevné, velikostní apod.).
  • Automatické stahování objednávek vystavených na e-shopu do ekonomického systému DUEL.
  • Přenos přijatých e-shopových objednávek do standardních skladových objednávek (přijatých) k vyřízení a fakturaci bez nutnosti přepisování.

Majetek

  • evidence hmotného a nehmotného dlouhodobého majetku,
  • majetek na leasing s kompletním aparátem splátek,
  • přehledové sestavy,
  • daňové odpisy,
  • variabilní systém účetních odpisů,
  • číselník CZ-CPA,
  • evidence drobného majetku,
  • provázanost s účetnictvím.

Kancelář

  • adresář firem, dodavatelů, odběratelů
  • telefonní seznam z adres
  • seznamy - obce, PSČ, banky
  • tisk adres
  • fakturace, dobropisy, zálohové faktury, vlastní tiskopisy, vazba na účetnictví
  • archivy vystavených dokladů
  • evidence objednávek, vystavování objednávek
  • vyúčtování pracovní cesty
  • kniha jízd, ceny paliv, sazby náhrad
  • vyúčtování pracovní cesty
  • převodní příkazy

Databanka českých firem

  • databáze více než 265.000 aktivních firem a institucí na českém trhu
  • pravidelně ověřované kontakty a předměty činnosti
  • přehledné třídění do strukturované nabídky oborů a podoborů
  • textové nabídky zboží a služeb
  • široké možnosti hledání, třídění a filtrování
  • exporty a tiskové výstupy pro další použití (direkt marketing apod.)

RSS kanály

  • integrovaná čtečka RSS zdrojů
  • kategorizace zdrojů a kanálů
  • automatická aktualizace
  • stažení článků pro offline prohlížení
  • integrovaný www prohlížeč přímo v prostředí programu DUEL

Související stránky:

Nahoru Tisk Mapa stránek Naši partneři

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Váš dotaz