Víte, že BlahaSoft získal třetí místo v anketě ShopRoku 2015 v kategorii Cena kvality?

  1. Otázky a odpovědi

FORM studio - otázky a odpovědi

Objednat FORMstudio 2017

FORM studio 2018 zdarma

Pokud zakoupíte FORM studio po 1.7.2017, máte zdarma aktualizace a technickou podporu i pro rok 2018.

Seznam otázek

  1. K čemu je mi FORM studio?
  2. Je program vhodný právě pro mě?
  3. Na jakém počítači mohu aplikaci provozovat?
  4. Mohl bych si FORM studio před koupením vyzkoušet?
  5. Jak je to s aktualizacemi a službami k programu?
  6. Nenašli jste zde odpověď?

K čemu je mi FORM studio?

FORM studio je moderní program sloužící k pohodlnému vyplňování a tisku formulářů na počítači. Vyniká propracovaným uživatelským rozhraním a obsahuje rozsáhlý seznam předloh tiskopisů a formulářů převážně z ekonomických oblastí.

Je program vhodný právě pro mě?

Pokud jste zaměstnanec, účetní, daňový poradce, podnikatel nebo živnostník, vyplňujete občas nebo často papírové formuláře a chcete si výrazně zjednodušit a ulehčit práci, je program určen pro Vás. Pomocí FORM studia snadno vyplníte a vytisknete více než 2000 formulářů a tiskopisů z ekonomických, daňových, pracovněprávních a dalších oblastí.

Na jakém počítači mohu aplikaci provozovat?

Program pracuje pod operačními systémy Windows XP/Vista/7/8/10. K provozu mu stačí běžné kancelářské PC.

Mohl bych si FORM studio před koupením vyzkoušet?

Informace o možnosti vyzkoušet si program FORM studio najdete na samostatné stránce Demoverze.

Jak je to s aktualizacemi a službami k programu?

Podpora programu FORM studio - služba Servis

Výrobce poskytuje k programu telefonickou a písemnou podporu a každoroční aktualizace (legislativa, nové funkce, tiskopisy) v rámci služby zákaznické podpory Servis.

Noví zákazníci získávají se zakoupením programu FORM studio automaticky službu Servis zdarma až do konce kalendářního roku. Při pořízení programu po 30. červnu máte službu Servis zdarma až do konce následujícího roku.

Služba Servis zahrnuje:

  • Aktualizace obsahující legislativní změny, nové formuláře, nové funkce a vylepšení programu v průběhu celého roku. Aktualizace jsou vydávány průběžně a je možné si je stahovat z internetu.
  • Technická podpora telefonicky, e-mailem, faxem a písemně.
  • Volitelně E-mailový zpravodaj INFO - informace o vydání aktualizací, změnách a novinkách. Službu kdykoliv lze objednat nebo odhlásit.
  • Zpravodaj - informační občasník s informacemi k novým verzím programu.

Službu Servis (tzn. aktualizace programu a technickou podporu) na další období lze zakoupit u výrobce. Cena služby Servis činí 50% z ceny nového programu.

Další služby výrobce

Výrobce poskytuje k programu placená školení a konzultace. Více informací o nabízených službách získáte v přehledu služeb→ poskytovaných výrobcem.

Nenašli jste zde odpověď?

Napište nám svoji otázku. Rádi Vám odpovíme.

Související stránky:

Nahoru Tisk Mapa stránek Naši partneři

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Váš dotaz