Víte, že BlahaSoft získal třetí místo v anketě ShopRoku 2015 v kategorii Cena kvality?

  1. Často kladené otázky

FAQ - často kladené otázky

  1. Musím si zboží objednat přes internetové stránky nebo to jde i jinak?
  2. Mohu vrátit zakoupené zboží, pokud mi nebude vyhovovat?
  3. Jakým způsobem mi zboží dopravíte a kolik za dopravu zaplatím?
  4. Jak dlouho trvá doručení zboží?
  5. Jak budu informován o odeslání objednaného zboží?
  6. Co když nebudu při doručení balíku na dodací adrese zastižen?
  7. Mohu si nechat doručit zboží jinam, než je moje fakturační adresa?
  8. Jak mohu zboží zaplatit?
  9. Mohu nakupovat na splátky?
  10. Omylem jsem vytvořil vícekrát stejnou objednávku, mohu jednu z nich zrušit?
  11. Jak mohu změnit způsob doručení zboží nebo platby v objednávce?
  12. Odeslal jsem objednávku, mohu jí potom změnit?
  13. Mohu spojit více objednávek do jedné, abych neplatil vícekrát dopravné?
  14. Mohu zrušit odeslanou objednávku?
  15. Nedůvěřuji nákupům přes internet, jste seriózní?
  16. Jak to že máte tak nízké ceny?
  17. Jsem ztracen a nevím si rady, potřebuji pomoc!

Musím si zboží objednat přes internetové stránky nebo to jde i jinak?

Internetový softwarový obchod BlahaSoft se specializuje na internetový prodej a proto je vše přizpůsobeno objednávkám přes internet. Pokud nemůžete provést objednávku přes internet podle postupu popsaném v nápovědě Jak nakupovat, můžete zaslat objednávku jako objednavky@blahasoft.cz nebo zboží objednat telefonicky na čísle (+420) 736 142 250. V emailové nebo telefonické objednávce uveďte všechny potřebné údaje k vyřízení objednávky – jméno a adresa zákazníka, název zboží a počet kusů.

Mohu vrátit zakoupené zboží, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, máte právo v souladu s §53(7) z.č. 40/1964 (Občanského zákoníku) odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Další informace o vrácení zboží viz Obchodní podmínky.

Jakým způsobem mi zboží dopravíte a kolik za dopravu zaplatím?

Máte několik možností odběru zboží:

  • zaslání Českou poštu→ jako Obchodní balík, popřípadě jako doporučenou zásilku. Dodání je druhý den po odeslání zásilky. V případě nezastižení adresáta je balík uložen na poště po dobu 7 dní, na vyžádání 14 dní. Doporučená zásilka je na poště uložena 14 dní.
  • zaslání přepravní společností PPL→ (pro firmy i soukromé osoby). Dodání je druhý den po odeslání zásilky. V případě nezastižení adresáta je příští den proveden ještě jeden pokus o doručení, poté je zásilka vrácena zpět odesílateli.
  • osobní odběr kupujícím. Zboží lze převzít osobně v kanceláři prodávajícího na adrese Ing. Jan Bláha - BlahaSoft, Ježovy 19, 34012 Švihov.
  • online stažení softwaru z internetu a zaslání licenčních údajů emailem. Tento způsob distribuce je možný pouze u vybraného softwaru.

Doprava zboží k Vám je zdarma, nezávisle na množství a ceně objednaného zboží.

Jak dlouho trvá doručení zboží?

Typická doba doručení zboží od Vaší objednávky je cca 2 - 10 pracovních dnů, v případě platby v hotovosti při převzetí dobírky. Pokud si zvolíte platbu předem (bankovním převodem, platební kartou atd.), je Vám nejdříve vygenerována zálohová faktura a po jejím uhrazení je Vám odesláno zboží. Doba doručení zboží od Vaší objednávky se tedy prodlužuje o dobu potřebnou k zaplacení zálohové faktury. Tato doba závisí samozřejmě především na Vás.

Jak budu informován o odeslání objednaného zboží?

V den expedice Vám bude odeslán email, případně SMS zpráva. Záleží na to, zda jste při objednávce uvedli Vaši emailovou adresu nebo telefon. Stav Vaší objednávky můžete sledovat také v uživatelské sekci našeho obchodu.

Co když nebudu při doručení zásilky na dodací adrese zastižen?

V případě Obchodního balíku České pošty je zásilka následně uložen na Vaši místní poště, kde si ji můžete osobně vyzvednout, případně domluvit další doručení. Standardní doba uložení je 7 dní u obchodního balíku (14 dní na vyžádání) a 14 dní u doporučené zásilky.

V případě dopravy přes PPL bude následující den proveden ještě jeden pokus o doručení a poté bude zásilka vrácena zpět. Většinou Vás bude řidič telefonicky kontaktovat a domluví se s Vámi na předání zásilky.

Mohu si nechat doručit zboží jinam, než je moje fakturační adresa?

Samozřejmě ano, stačí vyplnit dodací adresu v objednávce.

Úhrada zboží

Jak mohu zboží zaplatit?

V současné době lze platit hotově při předání zboží (dobírka), nebo uhradit zálohovou fakturu předem (bankovním převodem, platební kartou). V případě platby předem je Vám po objednání zaslána zálohová faktura a po jejím uhrazení je zboží dodáno.

Dále je možné zboží zaplatit hotově při osobním odběru zboží v kanceláři obchodu BlahaSoft.

Omylem jsem vytvořil vícekrát stejnou objednávku, mohu jednu z nich zrušit?

Stačí, když nám pošlete email nebo zavoláte, a uvedete číslo Vaší objednávky, kterou chcete zrušit.

Jak mohu změnit způsob doručení zboží nebo platby v objednávce?

V průběhu objednávání máte možnost zvolit si způsob distribuce zboží i způsob platby. Více informací se dozvíte v naší nápovědě Jak nakupovat.

Odeslal jsem objednávku, mohu jí potom změnit?

Toto prozatím není možné elektronickou formou. Objednávku můžete změnit pouze telefonicky na čísle (+420) 736 142 250, případně nám zašlete email na adresu objednavky@blahasoft.cz. Vždy uveďte číslo objednávky.

Mohu spojit více objednávek do jedné, abych neplatil vícekrát dopravné?

Nemusíte, protože u nás dopravné neplatíte.

Mohu zrušit odeslanou objednávku?

Můžete zrušit svoji objednávku do jednoho pracovního dne od závazného potvrzení objednávky. Objednávka musí být zrušena vždy telefonicky na čísle (+420) 736 142 250. Více viz Obchodní podmínky.

Nedůvěřuji nákupům přes internet, jste seriózní?

Dodržujeme Vaše spotřebitelská práva

Spotřebitelský audit obchodních podmínek - 0021 Naše obchodní podmínky byly auditovány Sdružením obrany spotřebitelů ČR a obdrželi jsme osvědčení SAOP→ o provedení SOS - Spotřebitelského auditu obchodních podmínek. To potvrzuje, že obchodní podmínky našeho obchodu splňují definovaný standard z pohledu spotřebitelských práv a oprávněných zájmů spotřebitele. Nemusíte se tedy bát u nás nakoupit.

Podle našich obchodních podmínek máte napříkad právo vrátit zakoupené zboží do 14ti dnů.

Jak to že máte tak nízké ceny?

Prodáváme pouze zboží, u kterého jsme schopni poskytnout ceny, které jsou buď nejnižší nebo jedněmi z nejnižších. Myslíme si, že cena u softwaru je významnou položkou při rozhodování zákazníka o koupi. A protože chceme, aby zákazník nakupoval u nás, musíme nabídnout nízké ceny. Nízké nebo nejnižší ceny softwaru jsou hlavní konkurenční výhodou obchodu BlahaSoft.

Jsem ztracen a nevím si rady, potřebuji pomoc!

Přečtěte si naše kontaktní informace, náš telefon nebo email a kontaktujte nás. Rádi Vám poradíme.

Nahoru Tisk Mapa stránek Naši partneři

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Váš dotaz