FAQ - často kladené otázky
- Musím si zboží objednat přes internetové stránky nebo to jde i jinak?
- Mohu vrátit zakoupené zboží, pokud mi nebude vyhovovat?
- Jakým způsobem mi zboží dopravíte a kolik za dopravu zaplatím?
- Jak dlouho trvá doručení zboží?
- Jak budu informován o odeslání objednaného zboží?
- Co když nebudu při doručení balíku na dodací adrese zastižen?
- Mohu si nechat doručit zboží jinam, než je moje fakturační adresa?
- Jak mohu zboží zaplatit?
- Mohu nakupovat na splátky?
- Omylem jsem vytvořil vícekrát stejnou objednávku, mohu jednu z nich zrušit?
- Jak mohu změnit způsob doručení zboží nebo platby v objednávce?
- Odeslal jsem objednávku, mohu jí potom změnit?
- Mohu spojit více objednávek do jedné, abych neplatil vícekrát dopravné?
- Mohu zrušit odeslanou objednávku?
- Nedůvěřuji nákupům přes internet, jste seriózní?
- Jak to že máte tak nízké ceny?
- Jsem ztracen a nevím si rady, potřebuji pomoc!
Musím si zboží objednat přes internetové stránky nebo to jde i jinak?
Internetový softwarový obchod BlahaSoft se specializuje na internetový prodej a proto je vše přizpůsobeno objednávkám přes internet. Pokud nemůžete provést objednávku přes internet podle postupu popsaném v nápovědě Jak nakupovat, můžete zaslat objednávku jako objednavky@blahasoft.cz nebo zboží objednat telefonicky na čísle (+420) 736 142 250. V emailové nebo telefonické objednávce uveďte všechny potřebné údaje k vyřízení objednávky – jméno a adresa zákazníka, název zboží a počet kusů.
^ Nahoru
Mohu vrátit zakoupené zboží, pokud mi nebude vyhovovat?
Ano, máte právo v souladu s §53(7) z.č. 40/1964 (Občanského zákoníku) odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Další informace o vrácení zboží viz Obchodní podmínky.
^ Nahoru
Jakým způsobem mi zboží dopravíte a kolik za dopravu zaplatím?
Máte několik možností odběru zboží:
- zaslání Českou poštu jako Obchodní balík, popřípadě jako doporučenou zásilku. Dodání je druhý den po odeslání zásilky. V případě nezastižení adresáta je balík uložen na poště po dobu 7 dní, na vyžádání 14 dní. Doporučená zásilka je na poště uložena 14 dní.
- zaslání přepravní společností PPL (pro firmy i soukromé osoby). Dodání je druhý den po odeslání zásilky. V případě nezastižení adresáta je příští den proveden ještě jeden pokus o doručení, poté je zásilka vrácena zpět odesílateli.
- osobní odběr kupujícím. Zboží lze převzít osobně v kanceláři prodávajícího na adrese Ing. Jan Bláha - BlahaSoft, Ježovy 19, 34012 Švihov.
- online stažení softwaru z internetu a zaslání licenčních údajů emailem. Tento způsob distribuce je možný pouze u vybraného softwaru.
Doprava zboží k Vám je zdarma, nezávisle na množství a ceně objednaného zboží.
^ Nahoru
Jak dlouho trvá doručení zboží?
Typická doba doručení zboží od Vaší objednávky je cca 2 - 10 pracovních dnů, v případě platby v hotovosti při převzetí dobírky. Pokud si zvolíte platbu předem (bankovním převodem, platební kartou atd.), je Vám nejdříve vygenerována zálohová faktura a po jejím uhrazení je Vám odesláno zboží. Doba doručení zboží od Vaší objednávky se tedy prodlužuje o dobu potřebnou k zaplacení zálohové faktury. Tato doba závisí samozřejmě především na Vás.
^ Nahoru
Jak budu informován o odeslání objednaného zboží?
V den expedice Vám bude odeslán email, případně SMS zpráva. Záleží na to, zda jste při objednávce uvedli Vaši emailovou adresu nebo telefon. Stav Vaší objednávky můžete sledovat také v uživatelské sekci našeho obchodu.
^ Nahoru
Co když nebudu při doručení zásilky na dodací adrese zastižen?
V případě Obchodního balíku České pošty je zásilka následně uložen na Vaši místní poště, kde si ji můžete osobně vyzvednout, případně domluvit další doručení. Standardní doba uložení je 7 dní u obchodního balíku (14 dní na vyžádání) a 14 dní u doporučené zásilky.
V případě dopravy přes PPL bude následující den proveden ještě jeden pokus o doručení a poté bude zásilka vrácena zpět. Většinou Vás bude řidič telefonicky kontaktovat a domluví se s Vámi na předání zásilky.
^ Nahoru
Mohu si nechat doručit zboží jinam, než je moje fakturační adresa?
Samozřejmě ano, stačí vyplnit dodací adresu v objednávce.
^ Nahoru
Úhrada zboží
Jak mohu zboží zaplatit?
V současné době lze platit hotově při předání zboží (dobírka), nebo uhradit zálohovou fakturu předem (bankovním převodem, platební kartou). V případě platby předem je Vám po objednání zaslána zálohová faktura a po jejím uhrazení je zboží dodáno.
Dále je možné zboží zaplatit hotově při osobním odběru zboží v kanceláři obchodu BlahaSoft.
^ Nahoru
Omylem jsem vytvořil vícekrát stejnou objednávku, mohu jednu z nich zrušit?
Stačí, když nám pošlete email nebo zavoláte, a uvedete číslo Vaší objednávky, kterou chcete zrušit.
^ Nahoru
Jak mohu změnit způsob doručení zboží nebo platby v objednávce?
V průběhu objednávání máte možnost zvolit si způsob distribuce zboží i způsob platby. Více informací se dozvíte v naší nápovědě Jak nakupovat.
^ Nahoru
Odeslal jsem objednávku, mohu jí potom změnit?
Toto prozatím není možné elektronickou formou. Objednávku můžete změnit pouze telefonicky na čísle (+420) 736 142 250, případně nám zašlete email na adresu objednavky@blahasoft.cz. Vždy uveďte číslo objednávky.
^ Nahoru
Mohu spojit více objednávek do jedné, abych neplatil vícekrát dopravné?
Nemusíte, protože u nás dopravné neplatíte.
^ Nahoru
Mohu zrušit odeslanou objednávku?
Můžete zrušit svoji objednávku do jednoho pracovního dne od závazného potvrzení objednávky. Objednávka musí být zrušena vždy telefonicky na čísle (+420) 736 142 250. Více viz Obchodní podmínky.
^ Nahoru
Nedůvěřuji nákupům přes internet, jste seriózní?
Dodržujeme Vaše spotřebitelská práva
Naše obchodní podmínky byly auditovány Sdružením obrany spotřebitelů ČR a obdrželi jsme osvědčení SAOP o provedení SOS - Spotřebitelského auditu obchodních podmínek. To potvrzuje, že obchodní podmínky našeho obchodu splňují definovaný standard z pohledu spotřebitelských práv a oprávněných zájmů spotřebitele. Nemusíte se tedy bát u nás nakoupit.
Podle našich obchodních podmínek máte napříkad právo vrátit zakoupené zboží do 14ti dnů.
Jak to že máte tak nízké ceny?
Prodáváme pouze zboží, u kterého jsme schopni poskytnout ceny, které jsou buď nejnižší nebo jedněmi z nejnižších. Myslíme si, že cena u softwaru je významnou položkou při rozhodování zákazníka o koupi. A protože chceme, aby zákazník nakupoval u nás, musíme nabídnout nízké ceny. Nízké nebo nejnižší ceny softwaru jsou hlavní konkurenční výhodou obchodu BlahaSoft.
^ Nahoru
Jsem ztracen a nevím si rady, potřebuji pomoc!
Přečtěte si naše kontaktní informace, náš telefon nebo email a kontaktujte nás. Rádi Vám poradíme.
^ Nahoru