Víte, že BlahaSoft získal třetí místo v anketě ShopRoku 2015 v kategorii Cena kvality?

  1. Jak nakupovat

Jak nakupovat v obchodě BlahaSoft

Pohyb v obchodě a navigace

Po našich stránkách se můžete pohybovat pomocí navigace, která je umístěna v boxech po levé a pravé straně stránky. Boxy jsou tematicky pojmenovány, např. Software, Nápověda, Obsah stránky atd. V každém boxu jsou umístěny hypertextové odkazy vztahující se k dané oblasti.

Každá stránka také obsahuje zápatí, ve kterém jsou uvedeny umístěny další odkazy pro manipulaci se stránkou. Pomocí těchto odkazů lze stránku vytisknout, přidat si jí do oblíbených položek prohlížeče atd. V zápatí jsou také umístěny základní informace o provozovateli obchodu a odkazy na RSS zdroje.

Nápověda

V části Nápověda jsou vypsány odkazy na jednotlivé tématické bloky nápovědy. Zde byste měli najít veškeré potřebné informace ohledně nakupování a našeho obchodu.

Výběr zboží a získání informací

Získání informací o zboží

Nejdříve si zobrazíte seznam softwaru, který je možné v našem obchodě zakoupit. Seznam softwaru je k dispozici v hlavním menu u každé stránky. Klepnutím na název produktu si zobrazíte informace o tomto produktu.

Navigace u zboží

Odkazy z produktového menu: Základní údaje, Ceny, Podrobnosti, Otázky a odpovědi,
Porovnání cen, Diskuse, Objednat

Pro prohlížení informací o konkrétním zboží je dostupné produktové menu, ve kterém jsou navigační odkazy vztahující se vždy k danému zboží. Pomocí tohoto menu jsou dostupné veškeré údaje k danému produktu - základní a podrobné údaje, ceny, porovnání cen, diskuse atd.

Produktové menu je umístěno pod boxem Software v levém sloupci stránky. Je viditelné pouze když si prohlížíte konkrétní produkt, není tedy dostupné např. pokud si prohlížíte stránky v sekci Nápověda.

Objednávka - popis procesu objednávání

Červeně označený odkaz Objednat v produktovém menu

Pomocí odkazu Objednat v produktovém menu při prohlížení informací o konkrétním zboží si můžete dané zboží objednat. Po klepnutí na tento odkaz se dostanete na objednávací stránku, kde vyplníte údaje potřebné k objednání zboží.

Objednávka pomocí tohoto webového formuláře sestává ze čtyř kroků. Mezi jednotlivými kroky se pohybujete pomocí tlačítek ve spodní straně stránky. Během procesu objednávání před závazným potvrzením máte možnost kdykoli svou objednávku zrušit, nebo opravit.

Objednat zboží můžete samozřejmě i telefonem na čísle 736 142 250 nebo zasláním emailu na na objednavky@blahasoft.cz.

Krok 1/4 - zadání údajů o zboží a volba způsobu distribuce

Tabulka se seznamem zboží pro objednání - obsahuje název zboží, množství a ceny.

V tomto kroku vyplníte množství objednávaného zboží, případně další údaje (licence, zvolené moduly atd.). Na objednávací stránce je vypsán seznam všech variant daného produktu, které je možné objednat. Varianty se většinou liší typem licence, obsaženými moduly atd. U variant, které chcete objednat, vyplňte objednávané množství, případně další údaje. U variant, které nechcete objednat, nevyplňujte nic. Po vyplnění údajů stiskněte tlačítko Přepočítat částky..., abyste viděli Vaši aktuální ceny pro objednané varianty produktu.

Checkboxy pro výběr způsobu distribuce zboží: zaslání krabice poštou, distribuce elektronicky

Pod objednávaným zbožím je box pro výběr způsobu distribuce zboží. Máte zde na výběr různé možnosti distribuce objednaného zboží: zaslání krabice poštou, zaslání krabice PPL, osobní odběr v naší kanceláři nebo online stažení programu z internetu a zaslání licenčních údajů emailem.

Zaslání krabicové verze poštou

Při volbě tohoto způsobu distribuce Vám bude kompletní zásilka zaslána poštou včetně instalačního CD, popřípadě příručky a dalších materiálů. Doba expedice zásilky je cca 4-10 dnů podle zakoupeného zboží.

Pro tuto volbu je možná platba předem i na dobírku. Zboží je zasláno buď jako doporučená zásilka České pošty, nebo jako obchodní balík. Při nezastižení adresáta je zásilka uložena na Vaší poště.

Zaslání krabicové verze PPL

Při volbě tohoto způsobu distribuce Vám bude kompletní zásilka zaslána přepravní společností PPL včetně instalačního CD, popřípadě příručky a dalších materiálů. Doba expedice zásilky je cca 4-10 dnů podle zakoupeného zboží.

Pro tuto volbu je možná platba předem i na dobírku. Pokud zvolíte dopravu přes PPL, je potřeba vyplnit takovou dodací adresu zásilky, na které se opravdu zdržujete, a také Váš kontaktní telefon, aby se s Vámi mohl řidič dohodnout na předání zásilky. Jsou provedeny dva pokusy o doručení zásilky, potom je zásilka vrácena zpět.

Osobní odběr v naší kanceláři

Pokud jste z okolí Švihova nebo Klatov, můžete si objednané zboží vyzvednout přímo v naší kanceláři ve Švihově. U dodací adresy vyplníte Váš kontaktní telefon, budeme Vás kontaktovat a domluvíme s Vámi čas vyzvednutí zboží.

Pro tuto volbu je možná platba předem nebo platba hotově přímo v kanceláři.

Distribuce elektronicky - zaslání licence emailem, stažení programu z internetu.

Toto je rychlý a moderní způsob nákupu. Licenční údaje k programu Vám budou zaslány emailem cca do dvou pracovních dnů po obdržení Vaší platby. Instalační program si můžete stáhnout z internetu, přesný odkaz je uveden na našich webových stránkách a bude Vám také zaslán emailem. Uživatelská příručka k programu je také v elektronické podobě.

Tento způsob distribuce nezahrnuje dodávku instalačního CD, tištěnou příručku a další tištěné materiály. V případě Vašeho zájmu o tyto materiály si je můžete později vyžádat, budou Vám zaslány poštou zdarma.

Pro tuto volbu je možná pouze platba předem - převodním příkazem, eBankou nebo platební kartou. Distribuce elektronicky je také dostupná pouze pro vybrané druhy softwaru.

Krok 2/4 - zadání adresních a platebních údajů

Zaškrtávátko Dodací adresa je shodná s fakturační

V tomto kroku vyplníte Vaše adresní údaje - fakturační a dodací adresu. Pokud chcete dodat zboží na jinou adresu než fakturační, zadáte i Vaši dodací adresu. Pokud je Vaše fakturační adresa shodná s dodací adresou, vyplňte pouze fakturační adresu a zaškrtnete položku Dodací adresa je shodná s fakturační.

Zaškrtávátka Dobírka/Bankovní převod/eBanka/Platební karta Dále v tomto kroku zvolíte způsob placení zboží - dobírkou, hotově při osobním odběru, bankovním převodem, eBankou nebo platební kartou.

Dobírka

Pokud zvolíte dobírku, zaplatíte zboží v hotovosti při převzetí zásilky od České pošty nebo od PPL. Tento způsob platby nemá smysl, pokud zvolíte jako způsob dopravy osobní odběr v naší kanceláři.

Hotově při osobním odběru

Pokud zvolíte platbu v hotovosti při osobním odběru v naší kanceláři, zaplatíte zboží v hotovosti při převzetí zboží v naší kanceláři ve Švihově. Tento způsob platby nemá smysl, pokud zvolíte jako způsob dopravy Českou poštu nebo PPL.

Bankovní převod

Pokud zvolíte bankovní převod, eBanku nebo platební kartu, bude Vám po objednání zaslána emailem zálohová faktura a po jejím uhrazení Vám bude zasláno zboží.

eBanka

V případě platby eBankou budete mít po potvrzení objednávky možnost vstoupit do platební brány eBanky a zadat platební příkaz. O výsledku platby budete informováni. Po převodu platby na náš účet Vám bude zboží odesláno. Doba dodání zboží je prodloužena o dobu potřebnou pro převod platby. Budete také mít možnost zobrazit a vytisknout si zálohovou fakturu.

Na Vašem účtu v eBance nemusíte mít v okamžiku zadání platebního příkazu dostatečnou hotovost, můžete ji tam dodat i později. Doba splatnosti Vašeho příkazu je 30 dní.

Platba přes eBanku je bezpečná. Přenos dat je šifrovaný protokolem SSL a ani my ani nikdo jiný nemůže neoprávněně získat Vaše přístupové údaje k Vašemu účtu, protože je nezadáváte nám, ale přímo eBance.

Platební karty

V případě platby platební kartou budete mít po potvrzení objednávky možnost vstoupit do platební brány naší banky (Česká spořitelna) a zadat údaje o Vaší platební kartě. Přijímáme platební karty VISA, Visa Electron, MasterCard, Maestro. Vaše platební karta může být vydaná libovolnou bankou a musí umožnovat platby na internetu. O výsledku transakce budete informováni. Po úspěšném potvrzení platební transakce Vám bude zboží odesláno. Budete také mít možnost zobrazit a vytisknout si zálohovou fakturu.

Verified by VISA, MasterCard SecureCode

Platba platební kartou je bezpečná. Při akceptaci platebních karet využíváme 3D-Secure řešení – nejmodernější aplikace kartových asociací MasterCard a Visa umožňující bezpečné platby kartou na internetu. Přenos dat je šifrovaný protokolem SSL a ani my ani nikdo jiný nemůže neoprávněně získat Vaše přístupové údaje k Vaší kartě, protože je nezadáváte nám, ale přímo bance. Přítomnost log kartových asociací VISA a MasterCard zaručuje bezpečnou platbu.

Platební tlačítko ČSOB a Poštovní spořitelny

V případě platby přes platební tlačítko ČSOB nebo Poštovní spořitelny budete mít po potvrzení objednávky možnost vstoupit do internetového bankovnictví ČSOB nebo Poštovní spořitelny a zadat platební příkaz. O výsledku zadání příkazu budete informováni. Po převodu platby na náš účet Vám bude zboží odesláno. Doba dodání zboží je prodloužena o dobu potřebnou pro převod platby. Budete také mít možnost zobrazit a vytisknout si zálohovou fakturu.

Tento způsob platby má smysl pouze pokud máte účet v ČSOB nebo Poštovní spořitelně a jste uživateli elektronického bankovnictví ČSOB nebo Poštovní spořitelny.

Platba přes platební tlačítko je bezpečná. Přenos dat je šifrovaný protokolem SSL a ani my ani nikdo jiný nemůže neoprávněně získat Vaše přístupové údaje k Vašemu účtu, protože je nezadáváte nám, ale přímo Vaší bance.

Platba přes systém PaySec

V případě platby přes systém PaySec budete mít po potvrzení objednávky možnost vstoupit do Vašeho účtu v systému PaySec a potvrdit transakci. O výsledku budete informováni. Po převodu platby na náš účet Vám bude zboží odesláno. Budete také mít možnost zobrazit a vytisknout si zálohovou fakturu.

Tento způsob platby má smysl pouze pokud máte účet v systému PaySec.

Platba přes systém PaySec je bezpečná. Přenos dat je šifrovaný protokolem SSL a ani my ani nikdo jiný nemůže neoprávněně získat Vaše přístupové údaje k Vašemu účtu, protože je nezadáváte nám, ale přímo do systému PaySec.

Platba přes systém SuperCash

V případě platby přes systém SuperCash budete mít po potvrzení objednávky možnost vygenerovat si v systému SuperCash čárový kód. Poté můžete s tímto kódem uhradit částku na libovolném terminálu Sazky, kód je platný 10 dní. Po uhrazení částky Vám bude zboží odesláno. Budete také mít možnost zobrazit a vytisknout si zálohovou fakturu.

Platba přes systém SuperCash je bezpečná a anonymní. Nikam nezadáváte svoje číslo účtu ani jiné přihlašovací údaje. Princip je podobný jako když na terminálu Sazky platíte složenku nebo si dobíjíte mobilní telefon.

Financování pomocí leasingu

Firmy a podnikatelé mohou nakupovat na leasing poskytovaný společností Grenkeleasing s.r.o.→ Leasingem lze financovat nákup v minimální hodnotě 20.000,- Kč bez DPH. Postup uzavření leasingové smlouvy je následující:

  1. Po potvrzení objednávky provedete kalkulaci leasingu a přejdete na stránky leasingové společnosti Grenkeleasing s.r.o.
  2. Vyplníte žádost o leasing.
  3. Nejpozději následující pracovní den budete informováni o výsledku posouzení Vaší žádosti. V některých případech budete požádáni společností Grenkeleasing o dodání dalších podkladů.
  4. Po schválení Vám Grenkeleasing zašle e-mailem leasingovou smlouvu k podpisu.
  5. Smlouvu vytisknete, podepíšete a doručíte poštou firmě Grenkeleasing.
  6. Po uzavření smlouvy Vám zašleme Vámi objednané zboží.

Veškerá komunikace při vyřizování leasingu probíhá mezi Vámi a společností Grenkeleasing.

Krok 3/4 - kontrola a závazné potvrzení objednávky

Tlačítka: Závazně potvrdit objednávku, Zpět na předchozí krok, Zrušit objednávku.

V tomto kroku objednávku zkontrolujete a pokud je v pořádku, můžete ji závazně potvrdit. Poté je Vaše objednávka přijata do našeho systému a začíná její vyřizování. Váš nákup je tím dokončen. Objednávku lze nyní stornovat již pouze podle našich Obchodních podmínek.

Krok 4/4 - ukončení objednávky, platba

V tomto kroku se Vám zobrazí potvrzení o uskutečněné objednávce. Pokud jste zvolili platbu předem, můžete si zde zobrazit a vytisknout zálohovou fakturu. Pokud jste zvolili platbu přes eBanku nebo platební kartou, máte možnost zde přejít do platebního systému banky a zadat platební příkaz nebo údaje o Vaší platební kartě.

Platba přes eBanku

Tlačítko pro vytisknutí zálohové faktury a obrázkový odkaz pro přechod do platebního systému eBanky

V případě platby přes eBanku se Vám po potvrzení objednávky objeví obrázkový odkaz, pomocí kterého přejdete do platebního systému eBanky. Tam se přihlásíte do Vašeho účtu v eBance a zadáte platební příkaz. Po odeslání platebního příkazu budete přesměrováni zpět do našeho obchodu a budete informováni o tom, zda byl Váš platební příkaz přijat. Další informace o platbě, případně možnost přejít znova do platebního systému eBanky, budete mít v uživatelské sekci našeho obchodu.

Více informací o platbě přes eBanku naleznete v naší nápovědě v sekci Online platby.

Platba platební kartou

V případě platby platební kartou se Vám po potvrzení objednávky objeví stránka s výběrem typů platebních karet. Zde vyberete typ Vaší karty a přejdete do platebního systému naší banky (Česká spořitelna), kde zadáte údaje o Vaší kartě. Po odeslání údajů o Vaší kartě budete přesměrováni zpět do našeho obchodu a budete informováni o tom, zda platební transakce proběhla v pořádku. Další informace o platbě, případně možnost zadat znovu údaje o Vaší kartě, budete mít v uživatelské sekci našeho obchodu.

Více informací o platbě platebními kartami naleznete v naší nápovědě v sekci Online platby.

Platba přes platební tlačítka ČSOB a Poštovní pořitelny

V případě platby přes platební tlačítka ČSOB a Poštovní pořitelny se Vám po potvrzení objednávky objeví obrázkový odkaz, pomocí kterého přejdete do platebního systému ČSOB nebo Poštovní pořitelny. Tam se přihlásíte do Vašeho účtu v bance a zadáte platební příkaz. Po odeslání platebního příkazu budete přesměrováni zpět do našeho obchodu a budete informováni o tom, zda byl Váš platební příkaz přijat. Další informace o platbě, případně možnost přejít znova do platebního systému banky, budete mít v uživatelské sekci našeho obchodu.

Více informací o platbě přes platební tlačítka naleznete v naší nápovědě v sekci Online platby.

Platba přes systém PaySec

V případě platby přes systém PaySec se Vám po potvrzení objednávky objeví obrázkový odkaz, pomocí kterého přejdete do platebního systému PaySec a potvrdíte transakci. Poté budete přesměrováni zpět do našeho obchodu a budete informováni o tom, zda byl Váš platební příkaz přijat. Další informace o platbě, případně možnost přejít znova do platebního systému PaySec, budete mít v uživatelské sekci našeho obchodu.

Více informací o platbě přes PaySec naleznete v naší nápovědě v sekci Online platby.

Platba přes systém SuperCash

V případě platby přes systém SuperCash se Vám po potvrzení objednávky objeví obrázkový odkaz, pomocí kterého přejdete do systému SuperCash a vygenerujete si jednoznačný čárový kód. S tímto kódem poté zajdete na libovolný terminál Sazky a uhradíte částku. Kód je platný 10 dní.

Další informace o platbě, případně možnost vygenerovat znova čárový kód, budete mít v uživatelské sekci našeho obchodu.

Více informací o platbě přes SuperCash naleznete v naší nápovědě v sekci Online platby.

Informace o průběhu vyřizování objednávky

Pokud do objednávky zadáte svůj email nebo telefon, budeme Vás informovat o průběhu vyřizování objednávky emailem nebo SMS. Obchod BlahaSoft respektuje Vaše soukromí a Vaše osobní údaje nebudou zneužity! Stav Vaší objednávky můžete sledovat také v uživatelské sekci našeho obchodu.

Způsob placení a dodání zboží

V současné době je možná distribuce softwaru buď poštou, nebo online stažení softwaru z internetu a zaslání licenčních a aktivačních kódů emailem. Online způsob distribuce je možný pouze u vybraného softwaru. U každého softwaru je vždy uvedeno, který výše popsaný způsob distribuce je u něj možné zvolit. Pokud je software možné distribuovat více způsoby, máte vždy během objednávky možnost zvolit si způsob distribuce.

Zboží můžete zaplatit buď v hotovosti při převzetí zboží od České pošty (dobírka), nebo předem - bankovním převodem, eBankou, platební kartou, přes platební tlačítka ČSOB a Poštovní pořitelny, přes systém PaySec. V případě platby předem je Vám po objednání zaslána zálohová faktura a po jejím uhrazení je zboží dodáno.

Firmy a podnikatelé mohou nakupovat na leasing poskytovaný společností Grenkeleasing s.r.o. Leasingem lze financovat nákup v minimální hodnotě 20.000,- Kč bez DPH.

Podrobnější informac e o způsobu distribuce a možnosti platby najdete výše na této stránce v části Objednávka.

Nahoru Tisk Mapa stránek Naši partneři

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Váš dotaz